It’s New York’s most visited tourist attraction. And we can understand why, it doesn’t matter how many times we pass Lady Liberty, no matter what we’re doing at the time, it’s impossible not to be awed by her sight, and just as importantly, what she stands for.
The Big Short and Sunday Jazz Brunch
Let’s be honest, there are a lot of great sights and views on a Hornblower cruise, but the Statue of Liberty that is the highlight. It’s landmark you want to get that perfect photo of… It’s the one we always love to a see a perfect shot of, especially when it’s taken from one of our yachts, by one of our happy passengers. We’re lucky enough to get to seem them all, and there really isn’t a bad photo of her!

自由の女神の歴史とその意味について考えることは、時に重要なことです。最近のフランスでの出来事を考えると、私たちが共有する絆や価値観を思い出すのにタイムリーなことだと思います。

この像は自由を象徴し、彼女の松明が自由への道を照らしている。多くの人が知っているように、これはアメリカ合衆国の独立宣言100周年を記念してフランスから贈られたものである。自由の女神の腕にあるタブレットには、独立宣言の日付である1776年7月4日が刻まれており、これは宣言そのものを表現するためのものである。

その意図通り、この像は自由の象徴となり、ニューヨーク港を経てエリス島に上陸した何百万人もの新しい移民を歓迎する光となったのです。

ホーンブロワーのヨットとは違い、順風満帆というわけにはいかなかった。船積みと建造は途方もない作業であり、その過程には多くの障害があった。1885年に銅のモニュメントを構成する部品(214箱すべて)が到着した時には、台座はまだできていなかった。土台や台座を作るための資金は、建設前に集めなければならなかった。昔でいうキックスターターのようなものだ。その資金を提供した団体の中に、セオドア・ルーズベルトという19歳のメンバーがいた。

とにかく、あとは歴史に残ることになり、1886年10月28日、ついにこの像が奉納されたのである。

自由の女神がニューヨークで最も有名なランドマークであるのには理由があります。

ホーンブロワーズのクルーズは、自由の女神像のすぐ近くまで行き、写真撮影に最適です。今すぐクルーズをお選びください。

返信を残す

あなたのメールアドレスは公開されません。 必須項目には*印がついています。